خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی استان، محدودیت های یک هفته ای در استان اعمال می شود.
کد خبر: ۹۳۳۲۵۴۶
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، هفتاد و یکمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین به ریاست هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

جمالی پور ضمن ابراز نگرانی از بروز موج چهارم کرونا در استان، عنوان کرد: پرهیز از حضور افراد در اماکن پر جمعیت در اولویت همه برنامه ها باید باشد.

وی گفت: رسانه‌های استان در موضوع مقابله با کرونا بسیار خوب عمل کردند و انتظار داریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

استاندار قزوین در ادامه اظهار کرد: در دستگاه های اجرایی مدیران مکلف هستند با کارمندان و افرادی که نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، به طور جدی برخورد نمایند.

جمالی پور عنوان کرد: از امروز به مدت یک هفته از حضور ۵۰ درصد نیروها در بخش اداری استان استفاده شود و به تشخیص مدیران دستگاه‌ها این میزان تا یک سوم هم می تواند کاهش یابد.

وی با اشاره به تعطیلی یک هفته ای مراکز آموزشی، فرهنگی، اقامتی، گردشگری و رستورانها افزود: در طول این یک هفته مساجد نیز فعالیتی نداشته و نماز جمعه در سراسر استان برگزار نمی شود.

مدیر ارشد اجرایی استان تصریح کرد: هر جایی که باعث تجمع بیش از ۱۵ نفر گردد، باید تعطیل شود و اتوبوس های شهری با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و تاکسی ها نیز صرفا با ظرفیت سه نفر مسافر مجاز به فعالیت هستند.

جمالی پور در ادامه اضافه کرد: در طول این یک هفته فقط مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت هستند و فعالیت مشاغل گروه های ۲ و ۳ و ۴ ممنوع است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها