خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان تشریح کرد:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت : سپاه خوزستان در حد توان خود برای راه اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل در استان اقدام خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۳۲۵۶۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرهنگ عبدالرضا حاجتی گفت : امسال باتوجه به شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری، سپاه خوزستان در حد توان خود برای رونق اقتصادی و راه اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به فعالیتهای سازمان بسیج سازندگی برای محرومیت زدایی در خوزستان افزود : این سازمان از اواخر سال ۹۹ پروژه‌های عمرانی را در مناطق کم برخوردار همچون منبع آب، حصیرآباد، چهارصد دستگاه و کوی آل صافی را آغاز کرد که با تعمیر ۱۵۰ منزل از حالت حاد و پر خطر خارج شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه تاکنون با همت خیرین و کمک مسئولان ۴۰۰ پروژه عمرانی انجام شده است اضافه کرد: این پروژه‌ها در زمینه‌های ورزشی، عمرانی، تامین وسایل سرمایشی، تامین جهیزیه برای نوعروسان و تعمیرات وسایل مختلف برقی هستند.

حاجتی با اشاره به راه اندازی اردو‌های درمانی در حصیرآباد با حضور تیم‌های پزشکی افزود: معمولا در کنار تیم‌های پزشکی مجموعه دندانپزشکی اجرا نمی‌شد، اما در این اردو‌های درمانی با همکاری مجموعه بهداشت و درمان و حضور تیم‌های دندانپزشکی بیش از ۴۰۰ درمان و معاینه دندانپزشکی انجام شد.

وی رویکرد سپاه استان در سال ۱۴۰۰ را عارضه یابی دستگاه‌های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل عنوان کرد و گفت: این همان رویکردی است که سال گذشته مقام معظم رهبری مدنظر داشتند، امسال نیز باتوجه به شعار سال سپاه در حد توان در جهت راه اندازی کارگاه‌های تعطیل اقدام خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها