خبرهای داغ:
بیش از ۲۴۵ میلیارد ریال خدمات درمانی رایگان در سال گذشته به بیماران سرطانی دزفول ارائه شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۵۷۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، رئیس بیمارستان خیریه بیماران سرطانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول گفت: در سال گذشته ۹۳۸ پرونده جدید برای بیماران سرطانی در این بیمارستان تشکیل شد و ۳۵ هزار و ۷۰۰ ویزیت توسط پزشکان متخصص و فوق تخصص به بیماران ارائه شد که ویزیت این بیماران معادل هفت میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال به صورت رایگان بود.
محمدرضا اسماعیل چگنی افزود:همچنین در این مدت ۱۳هزار و ۲۰۰ نوبت شیمی درمانی معادل ۴۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بیماران سرطانی ارائه‌ شده است.

وی همچنین از انجام یکهزار و ۴۳۶ خدمات تخصصی مشاوره و روانشناسی معادل یک میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال به بیماران سرطانی در طول یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال یارانه دارویی به بیماران سرطانی ارائه شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول اضافه کرد: در سال گذشته، ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خدمات تصویربرداری پزشکی و آزمایشگاهی به بیماران سرطانی دزفول ارائه شده که همه این خدمات به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفته است.

وی گفت: ارائه ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خدمات بابت اسکان و تغذیه بیمار و همراه غیربومی و اهدای پنج هزار و ۲۴۸ سبد ارزاق معادل ۲۱ میلیارد ریال به بیماران نیازمند از دیگر خدمات این بیمارستان به بیماران سرطانی بوده که همه این خدمات به صورت رایگان ارائه شده است.

بیمارستان خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول، وابسته به انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان دزفول با ارائه خدمات رایگان به بیش از ۶ هزار و ۷۹۰ بیمار مبتلا به سرطان که غالبا از شهر‌های شمالی خوزستان و استان‌های ایلام و لرستان هستند، خدمات درمانی ارائه می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها