خبرهای داغ:

تجمع آب فاضلاب و دفع نشدن آب در خیابان‌های آبادان/شهرداری پاسخگو نیست

عدم ساماندهی و رسیدگی نشدن به جوی‌های دفع آب سطحی در شهر آبادان، باعث نگرانی شهروندان آبادانی از شیوع بیماری در این منطقه ولی عصر شده است.
کد خبر: ۹۳۳۲۵۸۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آبادان، زیرساخت‌های شهرهای خوزستان پس از جنگ آسیب جدی دیدند و اکنون 31 سال پس از جنگ همچنان آسیب ها و عواقب جنگ در خوزستان ظهور و بروز دارد.

نبود شبکه فاضلاب در صدر مطالبات ومشکلات مردم آبادان و خوزستان است که نبود این زیرساخت شهری باعث شده مردم در طی سال‌ها با مشکل روبرو شوند.

ماندن آب فاضلاب در کوچه ها و جمع شدن فاضلاب و بوی نامطبوع ناشی از دفع نشدن کوچه ها نارضایتی مردم آبادان را سبب شده است. مردم اهالی کوی پیروز و ولی عصر آبادان سال ها است از نبود شبکه فاضلاب در رنج هستند و با وجود پیگیری و تماس مکرر با شهرداری آبادان هیچ مسئولی حاضر به پاسخگویی و ارائه خدمات به اهالی این منطقه نیستند.

 

حسینی یکی از اهالی این منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این منطقه یکی از مناطق قدیمی و با اصالت آبادان است و قبل از جنگ رونق و وضعیت شهری خوبی داشت ولی متاسفانه جنگ این منطقه و زیرساختهای آن را با خاک یکسان کرد.

وی افزود: متاسفانه شبکه فاضلاب در این منطقه وجود ندارد و آب فاضلاب در جوی های سطحی جمع شده و شهرداری حاضر به نظافت و تمییز کردن این جوی های سطحی نیست. ماندن آب در این جوی ها باعث ایجاد محیطی غیربهداشتی در محله شده که می ترسیم فرزندان خود را به کوچه برای بازی بفرستیم.

این شهروند آبادانی بیان داشت: جوی آب سطحی این منطقه سالها است تمیز نشده و محل تجمیع فاضلاب و به نی زار تبدیل شده که در فصل گرما منطقه به پشه زار تبدیل می شود.

حسینی اظهار داشت: بارها با مسئولان خدمات شهری شهرداری آبادان تماس گرفتیم و در این چند کوچکترین خدماتی به این منطقه ارائه نشده است.

به گزارش بسیج، در آبگرفتگی سال 1399 و1398 مناطق کوی ولیعصر آبادان به دلیل دفع نشدن آب چند روز زیر آب گرفتار شده و آب به داخل منازل شهروندان وارد شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها