راسک-فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه دشمنی ها و نقشه های گسترده آنان هنوز با اقتدار ایستاده و مسیر تعالی خود را طی خواهد نمود.
کد خبر: ۹۳۳۲۶۴۰
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک ضمن بیان تبریک به مناسب فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: امیدوارم سال جدید سالی مملو از خیرات و برکات برای ملت عزیز ایران باشد.

وی افزود: نام گذاری سال جدید به عنوان "تولید، حمایت ها و مانع زدایی ها " از جانب رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت ویژه مسائل مرتبط با تولید و اقتصاد دارد که نیازمند نگاه جدی تر مسئولین در این رابطه می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان راسک در ادامه گفت: ما در سال جدید به غیر از مسئله مهم تولید، انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که اهمیت زیادی برای آینده این کشور دارد و مردم سرنوشت مهم ترین بخش کشور را با رای خود رقم خواهند زد.

نخعی تاکید کرد: بصیرت مردم ایران در رای دادن خود می تواند نقشه های گسترده دشمنان را نقش بر آب کرده و آنان را تا مدت ها به عقب پرتاب کند.

وی افزود: این انتخابات تاثیری بسیار مهم و زیاد در آینده کشور ما خواهد داشت و مردم باید با ریزبینی بیشتری فرد اصلح را انتخاب کنند.

فرمانده سپاه شهرستان راسک در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود همه دشمنی ها و نقشه های گسترده آنان هنوز با اقتدار ایستاده و مسیر تعالی خود را طی خواهد نمود.
ارسال نظرات