فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) تهران در تبریز:
تبریز- فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) تهران با اشاره اجمالی به آغاز فعالیت این قرارگاه، گفت: مسائل فرهنگی مهم ترین دغدغه در کنار فعالیت سازندگی و محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۲۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهرشاد سهیلی در جمع خبرنگاران تبریزی، افزود: قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) تهران در راستای کمک به محرومان فعالیت دارد که تاکنون در خصوص کمک به ازدواج جوانان، ایتام، زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست گام های بزرگی در استان های ایلام، سیستان و بلوچستان، قم و حاشیه تهران برداشته است.

وی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا نیز در قالب رزمایش های متعددی در چندین استان بسته های بهداشتی و معیشتی تهیه و در بین محرومان و افراد آسیب پذیر توزیع کرده است.

سهیلی با تاکید به اینکه جهادگران طبق منویات رهبر فرزانه انقلاب آتش به اختیار برای محرومیت زدایی پا به عرصه گذاشه اند، اضافه کرد: همه منابع مالی و کمک های نقدی و غیرنقدی این قرارگاه برای نیازمندان از نذورات و احسان های مردمی و در قالب پویش ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم ما مسئولیت پذیر و همدل و همراه هم در همه صحنه ها و حوادث مختلف هستند، بیان کرد: در میان کمک های مردمی دیده می شود حتی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از آنچه در بضاعت خود دارند برای کمک به هم نوعان خود اهدا می کنند.

سهیلی توجه به مسائل فرهنگی را از مهم ترین دغدغه های قرارگاه جهادی فرهنگی حضرت مهدی(عج) تهران عنوان و اظهار کرد: در کنار امور سازندگی و محرومیت زدایی با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقتضائات هر منطقه پیوست فرهنگی نیز در کنار بسته های معیشتی طراحی و رائه می شود.

وی در ادامه با انتقاد به برخی تنگ نظری ها در خصوص استفاده از ظرفیت جوانان در اداره امور کشور، تصریح کرد: 36 هزار دانش آموز در دوران جنگ تقدیم انقلاب شده است و بر همین مبا بود که با تکیه بر جوانان در دوران دفاع مقدس بر دشمن پیروز شدیم ولی اکنون در اثر بی توجهی به جوانان  با مدیریت مدیران 60 ساله کشور دچار مشکلات شده است.

سهیلی به بازدید خود از مرکز نیکوکاری المهدی(عج) تبریز نیز اشاره و بیان کرد: ظرفیت های خوبی در آذربایجان شرقی در مساجد و پایگاه ها وجود دارد و این استان به حیطه فعالیت قرارگاه جهادی ما در کنار 11 استان دیگر اضافه می شود و برای مناطق محروم این استان بسته های معیشتی و ... ارسال خواهد شد تا اوایل ماه رمضان توزیع شود

ارسال نظرات