جلسه بررسی سطح کمی و کیفی اجرای برنامه های ورزش سپاه استان در سال 1400 با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۴۱
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛  دیدارنوروزی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با معاونت تربیت بدنی سپاه استان و مسئول بسیج ورزشکاران استان سمنان در محل اداره کل برگزار گردید.

محمد مطهری نژاد معاون تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار از برنامه های ورزش بسیج درسطح استان در قالب رشته های ورزش همگانی خبر داد و نشاط و امید آفرینی از طریق ورزشهای همگانی و بومی محلی را اولویت اصلی ورزش بسیج در ایام کرونا عنوان کرد.

مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از فعالیت های ورزشی بسیج از تداوم فعالیت های ورزش متناسب با شرایط کرونایی استان خبر داد .

وی نقش ورزش را در ارتقاءسطح کیفی زندگی مردم مهم ارزیابی کرد و تداوم همکاری ها رو با هیئت های ورزشی استان مهم دانست.

محمد مطهری نژاد و سعید نوروزی عجم تقویم ورزشی بسیج و سطح تعاملات اداره ورزش و جوانان را مطرح و خواستار اجرایی شدن آن متناسب با شرایط شیوع ویروس کرونا در سطح روستاها و شهرهای استان شدند.

جشنواره های ورزشی، هر شب ورزش در مساجد بصورت دوره ای در سطح محلات، لیگ رمضان در رشته های فوتسال،رشته های ورزشی مجازی از جمله این برنامه ها عنوان شد که با توجه به شرایط و وضعیت کرونایی پیگیری و اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها