فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این مجموعه باید علاوه بر سیاست‌های موجود و اقدامات در دست اجرا، با آینده‌پژوهی، به سمت خلق حوزه‌های جدید و مورد نیاز کشور در آینده بپردازد.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۷۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوش‌السادات با اشاره به ظرفیت‌های این مجموعه عظیم اظهار داشت: قرارگاه با در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص و تجهیزات و ماشین‌آلات بروز و مدرن از ظرفیت و توان بالایی در کشور برخوردار است و توانسته در هر دوره، اعم از دوره بازسازی و همچنین دوره سازندگی کشور، رسالت خود را به نحو احسن اجرا نماید.

وی افزود: با نگاه به افق پیش روی کشور و تحولات جهانی که به صورت لحظه‌ای در حال تغییر و نوشوندگی هستند، لازم است تا قرارگاه نیز مأموریت‌های خود را متناسب با آن تغییر دهد و در راستای اسناد ابلاغی به‌ویژه سند راهبردی گام دوم انقلاب حرکت کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) یادآور شد: تغییرات با آهنگی پرشتاب‌تر رخ می‌دهند و مجموعه‌هایی که با این تغییرات همراستا نباشند نمی‌توانند به بقای خود ادامه دهند و در حوزه اجرای پروژه‌ها، چه بسا آنچه امروز برای ما یک ضرورت محسوب می‌شود تا چند سال دیگر کاربردی نداشته باشد.

سردار هوش‌السادات گفت: قرارگاه باید در تمام حوزه‌های پیش روی خود، خلأها و گلوگاه‌های حال و آینده کشور را شناسایی کند و با حرکت در مسیر آن، شعار «ایران قوی» که مد نظر رهبر معظم انقلاب است را محقق سازد.   

ارسال نظرات