فرمانده سپاه استان سمنان گفت: نرم افزار اسلام ناب، راه غلبه بر مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۳۳۲۷۷۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه قرارگاه شهید لاجوردی در خصوص همکاری سازمان زندانهای استان با سپاه استان گفت: نرم افزار اسلام ناب می تواند مادیات و معنویات جهان را تامین کند و انشالله قرن پانزدهم قرن ایجاد تمدن نوین اسلامی در دنیا است.

وی افزود: دشمنان با کشور ما دشمنی دائمی دارند و تا پایان تمدن غرب و پایه ریزی تمدن نوین اسلامی این دشمنی ادامه دارد و مردم در این تمدن نقش اساسی را ایفا می کنند.

او ادامه داد: ایران به سرعت در حال رسیدن به جایگاه های والا در سطح دنیا است و دنیای  غرب امروز با سرعت در حال افول است.

سردار دامغانی تصریح کرد: اگر انسجام در داخل کشور شکل گیرد و به نرم افزار اسلام ناب به درستی عمل شود می تواند مشکلات کشور را به شدت کاهش دهد و در راستای اجرای این نرم افزار ، انتخاب فرد مناسب در انتخابات سال 1400 بسیار مهم است.

فرمانده سپاه استان تاکید کرد: شکل گیری گروه های جهادی در عرصه های مختلف بسیار مهم است و توسعه این گروه ها جزو نقاط بسیار مهم در ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

وی افزود: دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی ما هستند و گروه های جهادی در سال گذشته به خوبی با دشمنان مبارزه کردند و خدمات بی نظیری را به مردم در ایام شیوع کرونا ارائه دادند.

او ادامه داد: ارتباط گروه های جهادی با هم و با دستگاه های اجرایی پشتیبان باید تقویت شود و همه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

سردار دامغانی تصریح کرد: موضوع رسیدگی به خانواده های زندانیان بسیار مهم است و سپاه در این راستا در حد توان همکاری می کند.

کهربایی مدیر کل سازمان زندانهای استان سمنان در این جلسه گفت:  امیدواریم با تلاش های قرارگاه لاجوردی بتوانیم مشکلات افراد آسیب دیده و در معرض آسیب را حل کنیم و آنها را آماده ورود به زندگی پاک در جامعه کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها