مسئول بسیج هنرمندان استان زنجان:

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار می شود

زنجان-مسئول بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: به دلیل قرار گرفتن استان زنجان در وضعیت هشدار کرونایی،برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان در فضای مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۴۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

سید سجاد موسوی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک فرارسیدن روز بسیج هنرمندان وآغاز هفته هنر انقلاب اسلامی  وگرامیداشت یاد وخاطره سید شهیدان اهل قلم،شهید مرتضی آوینی اظهار کرد:بسیج هنرمندان در 17 مهرماه سال 85 توسط ابلاغ رسمی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اهداف وماموریت های مشخص تشکیل گردید و در طول این دوره کانون های متعددی در سطح شهرستان شهرستان واستان تشکیل شده است.

برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار می شود

 

وی با بیان اینکه تعداد 7کانون بسیج هنرمندان در شهرستان ها مستقر بوده ودفتر کانون مرکزی این قشر در فرهنگسرای امام خمینی(ره)استان زنجان مستقر می باشد،افزود: 9 انجمن هنری وادبی اعم از تئاتر، فیلم، خوشنویسی، صنایع دستی، تجسمی ،شعر و....با مدیریت اساتید هنری برجسته استانی  در سطح استان فعالیت می کند.

 

مسئول بسیج هنرمندان با اشاره به فعالیت های این قشر در سال گذشته تصریح کرد: بیش از 70عنوان برنامه نظیر جشنواره های متعدد،ادبیات داستانی،جشنواره مقاومت،تولید اثر موسیقی،آیین رونمایی از سرود سلیمانی آسمانی شد و...در سال گذشته به همت بسیج هنرمندان در سطح استان اجرا شده است.

 

موسوی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه به همت هنرمندان بسیجی در سطح استان خاطرنشان کرد:این رزمایش در قالب بسته های معیشتی وبهداشتی جمع آوری ودر بین نیازمندان ومعسرین استان توزیع گردید.

 

وی یادآور شد:اهدای خون،آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت خیرین بسیجی وبا همکاری بسیج حقوقدانان استان از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این قشر می باشد.

 

این مسئول کمک به توسعه فرهنگ وهنر دینی و ارزش مدار را از اهداف سازمان بسیج هنرمندان دانست وعنوان کرد: جذب،آموزش و سازماندهی ،حفظ هنرمندان، تدوین ،تبیین، ترویج وتعمیق هنر انقلاب اسلامی  و حمایت از آثار و محصولات هنری فاخر و ارزشی تولید شده توسط هنرمندان بسیجی از دیگر ماموریت های این قشر بسیج می باشد.

 

موسوی در ادامه با اشاره به برنامه های سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در هفته هنر انقلاب اسلامی گفت:اجرای برنامه های فاخر و تاثیر گذار به همت هنرمندان بسیجی و نهادهای مربوط در دستور کار قرار گرفته بود که با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا وقرارگرفت وضعیت استان زنجان در حالت هشدار این برنامه ها لغو گردید.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان با اشاره به اینکه برنامه های  هفته هنر انقلاب اسلامی در فضای مجازی برگزار می شود،یادآور شد:فضاسازی محیطی،ارسال پیامک تبریک به هنرمندان،دیدار با خانواده های شهدای هنرمند وپیشکسوتان این عرصه به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی،برگزاری مسابقات متعدد در فضای مجازی،اعلام فراخوان ترسیم چهره شهید آوینی وارسال دلنوشته و... از برنامه های این هفته می باشد.

 

وی در پایان اذعان کرد:امید است با عنایت خداوند متعال بتوانیم رسالت حقیقی خود را به نحو احسن انجام داده و آثار ماندگار هنری را متفاوت تر از سایر فعالیت ها به منصه ظهور برسانیم چرا که تاثیر هنر در انقلاب بسیار چشمگیر وتاثیر گذار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار