صبح امروز و در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور صورت گرفت:

انتصاب رییس مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده

طی حکمی از سوی رییس سازمان بسیج اساتید کشور، فاطمه واعظ جوادی به عنوان رییس مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۳۲۸۸۶
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، صبح امروز و در مراسمی که در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد، طی حکمی از سوی مجتبی زارعی رییس این سازمان، فاطمه واعظ جوادی معاون سابق رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور و عضو هیات علمی گروه زمین شناسی دانشگاه تهران، به عنوان رییس مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور منصوب شد.

آیین تودیع و معارفه مسئول مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده

گفتنی است، در این مراسم از زحمات نیره قوی در دوران مسئولیت وی در این سمت قدردانی شد.

آیین تودیع و معارفه مسئول مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده

در متن این حکم آمده است:

« استاد بسیجی سرکارخانم دکتر فاطمه واعظ جوادی

با توجه به شایستگی‌ها، تعهد و تجارب ارزنده و به موجب این حکم، سرکارعالی به سمت مسئول مرکز راهبردی مطالعات زنان و خانواده سازمان بسیج اساتید کشور منصوب  می‌شوید.

 امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)موفق و موید باشید.

توجه به اصول مهم "نوسازی " و "تحول آفرینی هدفمند و انقلابی" در شناخت وظایف سازمانی، مبنا قرار دادن نگاه مساله محور اثربخش و جامعه گرایانه در برنامه‌ها و فعالیت‌ها و کاربست تفکر انتقادی و آینده پژوهانه از الزامات فعالیت‌های این دوره سازمان بسیج اساتید می‌باشد.

ضروری است سرکارعالی و مجموعه همکاران آن مرکز با بهره‌مندی از ظرفیت‌های گرانسنگ جامعه علمی و دانشگاهی برمبنای سند تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت‌های محوله پیوست حرکت نمایید.»

 

مجتبی زارعی

رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار