فرمانده انتظامی شهرستان فردیس:
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری پزشک قلابی که در ازای دریافت مبالغ میلیونی اقدام به تجویز داروهایی بر پایه مواد غیرخوراکی و آبغوره می کرد در فردیس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۱۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی مونث با معرفی خود به عنوان پزشک طب سنتی اقدام به مداوای بیماران مراجعه کننده و تجویز داروهای گیاهی برای آن ها به صورت غیرقانونی می کند بلافاصله موضوع در دستورکار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس شهرستان قرار گرفت.

پزشک قلابی در فردیس دستگیر شد

وی افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد متهم با اغفال و فريب برخی افراد و با وعده درمان بيماران صعب العلاج در ازای دريافت مبالغی از 15 تا 45 میليون تومان اقدام به تجويز داروهايی بر پايه مواد غيرخوراکی و آبغوره می کرده که این امر موجب وخيم شدن حال بيماران تا سرحد مرگ شده و تاکنون 10 نفر شاکی پرونده در این خصوص شناسایی شده اند.

سرهنگ ملکی با بیان اینکه ماموران با شناسایی محل اختفای متهم و کسب دستور مرجع قضائی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی دادند، از شهروندان درخواست کرد فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها