خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

مردم و مسئولین منویات رهبری را نصب العین قرار دهند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: مردم و مسئولان باید منویات مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار دهند.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۴۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام خیرالله شریفی به همراه مسئولین قسمت های نظارت و بازرسی، سیاسی، عقیدتی و روابط عمومی در دیدار با فرماندهان پایگاه های حوزه ویژه شهید چمران سکمن آباد سپاه خوی، اظهار داشت: آمریکای جنایتکار در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ایران عزیزمان فعال شدند و با فعالیت در فضای مجازی سعی دارند مردم را نسبت به نظام، دولت و رهبری بدبین کنند.

وی گفت: اما مردم ما آگاه تر و بصیرتر از آن هستند که فریب دسیسه های دشمنان را بخورند، چرا که می دانند اعتماد به آمریکا همان اعتماد به شیطان است، بنابراین هرگز به دنبال اعتماد و حرف شنوی از آمریکا نیستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی خاطرنشان کرد: مسئولین باید با تدابیر خودشان اوضاع کشور و علی الخصوص بازار را تنظیم کنند تا بدین طریق کلید را در دست افراد سود جو قرار ندهند.

وی با اشاره به انتخابات های برگزار شده در کل دنیا، گفت: با گذشت بیش از 40سال از پیروزی انقلاب اسلامی با این که ما در هر دوره از انتخابات شاهد شرایط متفاوت و اثر گذار بودیم اما به جرات می‌توان گفت که نظام جمهوری اسلامی تا به امروز رقابت‌های سالمی را در عرصه انتخابات مدیریت کرده است، و مردم شهید پرور ایران نیز در هر دوره با شور و شوق بیش از دوره قبل حاضر شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در انتخاب نفر اصلح باید پایبند بودن کاندیدا به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، قانون اساسی و پرهیز از هرگونه تفرقه در نظر گرفته شود.

حجت الاسلام شریفی در پایان خطاب به مسئولین اجرایی انتخابات، گفت: مسئولین نباید در زمان انتخابات وارد جناح‌گیری‌ها شوند و ما بر این باوریم که شورای نگهبان یک نهاد نظارتی امین و دلسوز نظام است و همگان باید به نظرات و تدابیر آن به عنوان یک نهاد نظارتی پایبند باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار