خبرهای داغ:
مدیرمرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری اورژانس فارس با سپاه فجر استان در زمینه های آموزشی و امدادی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۵۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

افزایش همکاری اورژانس فارس با سپاه فجر استان در زمینه‌های آموزشی و امدادی

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمدجواد مرادیان در نشستی با حضور معاون عملیات و جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر استان گفت: توانمندی موجود در سپاه از جمله لجستیک، بالگرد و نیروی انسانی ظرفیت های بسیار خوبی است که با مدیریت اصولی و استاندارد این منابع در مواقع حوادث و بحران ها می تواند کمک شایانی در مدیریت بحران کند.

وی این تفاهم نامه را نقطه قوتی در افزایش هماهنگی بین نیروی های متخصص اورژانس و امدادگران سپاه در حوادث و بحران ها دانست و افزود: این هماهنگی با برگزاری تمرین های مختلف می تواند ایجاد شود.
 
معاون عملیات و جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر استان نیز ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای خدوم اورژانس در دوران سخت مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ما همواره شاهد ایثار و از خودگذشتگی کادر درمان در این دوران سخت بوده ایم و مجموعه سپاه فجر نیز برای کمک به کادر درمان همواره در صحنه حضور داشته است.
 
رجبی افزود: رسالت سپاه خدمت به مردم در عرصه های مختلف است و این تفاهم نامه می تواند نقش موثری در دستیابی سپاه به این هدف در حوادث و بحران ها را داشته باشد.
منبع: شیرازه
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار