خبرهای داغ:

برگزاری جلسه محرومیت زدایی در اروندکنار

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار ازبرگزاری جلسه بسیج سازندگی ومحرومیت زدایی در مرکز مقاومت بسیج اروندکنارخبرداد.
کد خبر: ۹۳۳۲۹۷۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه آبادان، فرمانده مرکز بسیج اروندکنار از برگزاری جلسه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی به منظور تشریح برنامه های مورد انتظار از پایگاه های بسیج در سال ۱۴۰۰ و بحث وتبادل نظر در این خصوص خبرداد.
فرمانده مرکز مقاومت درابتدا از فعالیت های جهادی فرماندهان پایگاه ها ومسئولین بسیج سازندگی در حوزه وپایگاه درسال ۱۳۹۹ تشکر وقدردانی نمود وافزود ماموریت سپاه وبسیج این است که همیشه در کنار مردم بوده و در محرومیت زدایی و کاهش آلام جامعه گام بردارد. لذا در راستای ابلاغ مرحله دوم رزمایش شهیدحاج قاسم سلیمانی با هدف مقابله با کرونا با عزم وهمت مضاعف در بخش حمایتی و کمک های مومنانه به خصوص در آستانه ماه مبارک رمضان اقدام نمایند.
درادامه جلسه مسئول بسیج سازندگی مرکز ضمن تشکر از فعالیت های شبانه روزی پایگاه های بسیج به تشریح برنامه های مورد انتظار از پایگاه های مقاومت پرداخت .
فرمانده مرکز در پایان جلسه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و شعار سال ۱۴۰۰ که تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها است، اظهار داشت؛ تمام سعی وتلاشمان می بایست در جهت تحقق منویات معظم له باشد و برایجاد صندوق های قرض الحسنه در تمامی پایگاه ها و نسبت به فراهم نمودن راهکارها و ایجاد بستر مناسب اشتغال و کمک به تولید تاکید نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار