خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی اصفهان:50 هزار بسته معیشتی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با کمک خیرین تهیه شده که با همکاری بسیج سازندگی نواحی مقاومت در بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت سطح استان اصفهان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۱۲
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

سرهنگ حسین عجمی در گفت و گو با خبرنگار بسیج؛ از توزیع 50 هزار بسته معیشتی در طرح رمضان خبر داد و اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه با همکاری خیرین و نیکوکاران 50 هزار بسته معیشتی تهیه کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با بیان اینکه هر بسته معیشتی شامل برنج، حبوبات، خرما و… می باشد افزود: ارزش ریالی هر بسته حدود 300 هزار تومان می شود که تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان با همکاری نواحی مقاومت در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح استان اصفهان توزیع می شود.

وی با تاکید بر استمرار اجرای طرح کمک های مومنانه تا پایان همه گیری کرونا خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از ابتدای شیوع ویروس کرونا، در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا سطح استان تا پایان سال 99 در مجموع بیش از 750 هزار بسته معیشی در قالب رزمایش کمک های مومنانه تهیه و توزیع کرده است.

سرهنگ عجمی از تهیه 165 سری جهیزیه نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: با هدف کمک به ازدواج آسان جوانان هر سری جهیزیه شامل یخچال دو درب، تلویزیون ال ای دی، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی به ارزش 20 میلیون تومان است که بزودی با همکاری نواحی مقاومت به زوجین نیازمند در آستانه ازدواج سطح استان اصفهان اهدا می شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری خیرین و نیکوکاران و تلاش جهادگران بسیجی استان اصفهان، به فعالیت گروه های جهادی اشاره کرد و افزود: بسیج سازندگی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در سال 99 برای حمایت از مسکن محرومین استان اصفهان اقدام به احداث 341 واحد مسکن کرده که پیشرفت 10 تا 70 درصدی داشته و با تلاش گروه های جهادی بسیاری از این واحدها به اتمام رسیده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اصفهان خاطرنشان کرد: گروه های جهادی استان اصفهان در آوار برداری مناطق زلزله زده سی سخت مشارکت فعال انجام داشت که در حال رایزنی هستیم تا احداث یا بازسازی تعدادی از واحدهای مسکنونی محرومین را برعهده بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها