فرمانده پایگاه خواهران فاطمه بنت اسد مومن آباد در شهرستان سرخه از توزیع 35 بسته حمایتی و 100 بسته فرهنگی در بین نیازمندان این روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۲۹
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ باتوجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و به همراه داشتن مشکلات اقتصادی برای بسیاری از خانواده ها بسیجیان پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد اقدام به بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در این روستا کردند.

مومن آبادی فرمانده پایگاه فاطمه بنت اسد مومن آباد در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: درپی بیانات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی به منظور کمک به آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در این روستا آغاز شد که بر اساس آن جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در روستای مومن آباد با همراهی و کمک خیرین ادامه دارد.  

فرمانده پایگاه خواهران فاطمه بنت اسد مومن آباد افزود: با تلاش بسیجیان و یاری خیرین در این دوره 35 بسته حمایتی و 100 بسته فرهنگی شامل مواد غذایی چون مرغ، روغن، پنیر، تخم مرغ، ماکارونی، قند، رب گوجه فرنگی، چای و شکر بسته بندی و توزیع شد.

مومن آبادی یادآور شد: اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها