خبرهای داغ:

جلسات و هماهنگی بسیج و بهداشت برای مهار کرونا در بهبهان

تلاشها و تعاملات قرارگاه فرعی شهید دقایقی سپاه ناحیه بهبهان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کرونا همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۴۰
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

به گزارش بسیج جلسات مشترکی با حضور جمعی از فرماندهان و مدیران عملیاتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مسئولین پایگاه سلامت شهیدان پاکباز و دستاویز برگزار شد.
فرمانده قرارگاه فرعی شهید دقایقی در این باره گفت: برای هماهنگی، پشتیبانی و رفع موانع موجود ضرورت است سلسله جلسات مستمر برای انجام اقدامات عملیاتی در تشدید طرح شهیدسلیمانی برگزار شود تا ماحصل آن در حوزه سلامت شهروندان نمایان شود.
وی در ادامه با اشاره به نقش مدافعان سلامت افزود: سلامت افراد همچون امنیت جامعه امری ضروری است و قطعاً تولید، پیشرفت‌های علمی، فعالیت‌های اجتماعی و... در سایه سلامت مردم رقم می خورد که نیاز است به این مهم توجه بیشتری شود.
ایشان در پایان گفت: هر کجا از ظرفیت و نیروی مردمی در بحران‌ها استفاده شد خروجی کار به وجود دیده شد کما اینکه موفقیت‌های دوران دفاع مقدس نتیجه حضور آحاد مردم در صحنه بود و امروز نیز مقابله و مهار کرونا نوعی جنگ است که فقط خطوط و جبهه مقدم آن تغییر پیدا کرده است و نیاز است جهادگران بسیجی و مدافعان سلامت بسیج به کمک کادر بهداشت و درمان شتافته تا گسیل خدمات به شهروندان در حوزه های مراقبتی، نظارتی و خدماتی جاری و ساری گردد و در این مسیر با تعاملات و برنامه‌ریزی‌های لازم مشکلات طرح بایستی مرتفع شود.
در این جلسات مسئول عملیات رزمایش طرح شهید سلیمانی سپاه ناحیه بهبهان گزارشی از وضعیت حضور و پایه کار آمدن ظرفیت بسیج پیشکسوتان بسیج ادارات بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی و سایر اقشار بسیج را ارائه داد و به تشریح چگونگی حضور و بکارگیری بسیجیان و ایجاد هماهنگی بین آنان پرداخت.
فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج و مسئولین پایگاه های سلامت هم به بیان مشکلات، نیازمندی‌ها و انتظاراتشان اشاره کرده و آمادگی خود را برای اجرای باکیفیت این طرح اعلام نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها