خبرهای داغ:
۵ هزارو ۳۰۵ نفر از سربازان نیروی‌های مسلح حدود ۷۰۰ هزار ساعت از آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مختلف فنی وحرفه‌ای بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۵۵
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آموزش در پادگان‌ها شامل مجموعه آموزش‌های مهارتی می‌باشد که به افراد در حین انجام خدمت سربازی ارائه می‌شود تا بتوانند شرایط احراز اولیه اشتغال را پس از دوران خدمت کسب نمایند.

سواعدی بیان داشت: این آموزش‌ها در سه حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی به سربازان ارائه شد که پس از پایان دوره و انجام آزمون گواهینامه مهارت به آن‌ها اعطا گردید.

وی تصریح کرد:۵ هزارو ۳۰۵ نفر از سربازان نیروی‌های مسلح از آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مختلف فنی وحرفه‌ای بهره‌مند شدند.

سواعدی عنوان کرد: طرح آموزش سربازان در پادگان‌ها با توجه به وجود امکانات در پادگانها، نظم و انضباط در انجام طرح، ارائه گواهینامه به سربازان و اشتیاق جوانان طرح موفقی بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح آموزش در پادگان‌ها باعث تقویت حسن نظم پذیری، خودکفایی و استقلال سربازان می‌شود؛ خاطر نشان کرد: ارائه این آموزش‌ها در پادگان‌ها نقشه راه مناسبی جهت اشتغال فرد پس از خدمت مقدس سربازی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها