ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران به مذاکرات اخیر برجامی در وین اشاره کرد و با بیان اینکه حرف مقام معظم رهبری روشن است و باید تحریم‌ها برداشته شود و راستی‌آزمایی صورت گیرد، گفت: ایران نیازی به مذاکره ندارد.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۶۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبگرزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا و بیان اینکه امام از این اتفاق استقبال کردند، تصریح کرد: باید تمام رشته‌های وابستگی سیاسی فرهنگی اقتصادی خود را از دنیای استکبار قطع کنیم و در همه زمینه‌ها استقلال داشته باشیم.

محمدی لائینی ادامه داد: با قطع رابطه با آمریکا رشد و استفاده بردیم و تحریم‌ها زمینه‌ای شد تا به خودمان و داخل اتکا کنیم و رشد بخشی از صنایع دفاعی را شاهد بودیم در حالی که یک روز صنعت ما در حد سیم خاردار نبود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه تحریم و تهدید می‌تواند زمینه‌ای برای رشد و فرصت باشد، افزود: انرژی هسته‌ای نشان دهنده این است که رشد ما معلول قطع وابستگی به دنیای استکبار است و بدون اتکا به بیرون و با تکیه بر نخبگان داخلی به اینجا رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به مذاکرات اخیر برجامی در وین اشاره کرد و با بیان اینکه حرف مقام معظم رهبری روشن است و باید تحریم‌ها برداشته شود و راستی‌آزمایی صورت گیرد، گفت: ایران نیازی به مذاکره ندارد و فصل الخطاب رهبری به هیچ وجهی نباید دست بخورد و مسئولین ما روی فرمایش مقام معظم رهبری قرص و محکم بایستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها