مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خواف، در آستانه ماه مبارک رمضان ، جهت آمادگی و استفاده از برکات این ماه پر خیر و برکت، نسبت به برگزاری برنامه‌های قرآنی و معنوی با رعایت مسایل بهداشتی تاکید نمود.
کد خبر: ۹۳۳۳۰۹۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
حجت الاسلام عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ بیان داشت: یکی از فرصت‌های بسیار عالی، ماه مبارک رمضان است  و نکته حائز اهمیت در این ماه عظیم، مراقبت و خودداری از غفلت جهت آمادگی لازم برای حضور در ماهم مهمانی خداست.

وی بیان داشت: شرط بهره مندی از برکات حداکثری در این ماه پر خیر و برکت مقدمه سازی و آماده سازی لازم قبل از ورود به ماه رمضان است که اگر با آمادگی لازم ورود پیدا کنیم نه تنها توشه یکسال، بلکه به اندازه یک عمر توشه برخواهیم داشت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خواف بیان داشت: طبق سنوات گذشته جهت بهره وری معنوی بیشتر همکاران برنامه‌های قرآنی ویژه کارکنان و سربازان ناحیه خواف بصورت روزانه برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد که برنامه‌های قرآنی امسال ویژه ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن، درس اخلاق، کلاس‌های بصیرتی و سیاسی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها