فرمانده قرارگاه کربلا در جلسه قرارگاه امام حسین(ع) در جمع پاسداران سپاه امام صادق(ع) و تیپ استان بوشهر افزود: فرمانده و پاسداران تیپ امام صادق(ع) با اخلاص و جهادی هستند.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۱۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا با بیان اینکه فرهنگ قرآن و ائمه بن بست ندارد، افزود: امام خمینی (ره) هم بعد از چندین سال اسلام ناب را احیا کرد، اسلامی که امروزه تمام مسلیمن دنیا را پشتیبانی می‌کند.

وی اظهار کرد: امام برای بقای اسلام دستور تشکیل سپاه را داد و گفت که وظیفه این نهاد حفظ و حراست از انقلاب در کنار ارتش است.

خادم سیدالشهدا گفت: یکی از وظایف سپاه، برقرار امنیت است، ولی وظیفه اصلی آن خدمت رسانی به مردم در همه زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و ... است.

وی تأکید کرد کرد که مکتبی بودن، انقلابی بودن و مردمی بودن سه ضلع اصلی سپاه است.

خادم سیدالشهدا افزود: از وقتی که تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در مرز‌های خوزستان مستقر شده است شاهد خدمت رسانی به مردم هستم که این کار یکی از انتظارات رهبری است.

وی بیان کرد: من به نوبه خودم از فرمانده و پاسداران تیپ امام صادق (ع) بابت امنیت مرز‌های خوزستان و بویژه خدمت رسانی و مردم داری آن‌ها تقدیر می‌کنم و این تیپ نمونه بارزی از خدمت رسانی سپاه به مردم را دارد نشان می‌دهد.

وی در پایان افزود: خواسته قرارگاه کربلا از تیپ امام صادق (ع) انجام کار‌های محرومیت زدایی و برقراری امنیت است که با حضور فرمانده و پاسداران با اخلاص و جهادی که دارد قطعا از انجام این دو کار مهم و حساس بر خواهند آمد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها