احیای مجدد طرح شهید قاسم سلیمانی در بردسکن

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن از احیای مجدد طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بردسکن خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۱۷۷
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علیرضا جنیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بردسکن اظهار کرد: در مقطع کنونی امر به معروف در موارد بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از ضروریات می‌باشد.
 
جنیدی با بیان اینکه تولید و توزیع ماسک مجدد باید باتوجه به شرایط حال کرونایی آغاز شود، افزود: اگر در جلسه شورای فرهنگ مصوبه‌ای به تصویب می‌رسد باید پیگیری شود تا مصوبات عملی گردد و لذا جلساتی که برگزار می‌شود باید خروجی داشته باشد و صرف صحبت کردن در جلسه نباشد.
 
دادستان بردسکن نیز در این جلسه با اشاره به اینکه نباید به مصوبات شورای فرهنگ عمومی بی تفاوت باشیم، اظهار داشت: اگر در جلسه شورای فرهنگ مصوبه‌ای به تصویب می‌رسد نباید بی تفاوت باشیم، لذا باید پیگیر اجرایی شدن آن مصوبه باشیم.

احمد فرزانه در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: اگر امروز جلوی یک فرد متخلف گرفته شود تبعاتش به مراتب کمتر خواهد بود و دستگاه قضا نیز به هیچ متخلفی مماشات ندارد.
 
وی افزود: متاسفانه هر ساله شاهد هستیم که در ماه رمضان روز به روز به افرادی که در ملأ عام روزه خواری می‌کنند افزوده می‌شود که موجب اذیت آن دسته از عزیزان روزه دار می‌گردد.
 
فرزانه با بیان اینکه روزه خواری در ملأ عام یک فعل مجرمانه است، افزود: شهرداری‌های بردسکن، شهرآباد و انابد باشند با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان امکان حضور مسافران در پارک‌ها و فضا‌های سبز می‌باشد، اتراق در پارک‌ها را در ماه رمضان ممنوع اعلام کنند.
 
دادستان بردسکن با اشاره به اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت ارزاق اصلی مردم را در ماه رمضان تامین کنند، گفت: اصناف اگر مجوز استتار مغازه میگیرند رعایت نکات را داشته باشند.
 
فرزانه در پایان شهروندان را به رعایت نکات بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا دعوت نمود و اظهارکرد: تمامی اجتماعات باید به حداقل برسد و مسئولین ادارات از پذیرفتن ارباب رجوع بدون ماسک امتناع کنند.

مهدی عاشوری فر معاون فرماندار بردسکن نیز در این جلسه با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در خصوص تامین کالای اساسی مردم در سطح بازار به خصوص مرغ و برنج نداریم، بیان داشت: در ماه مبارک رمضان جلسات قرآن خوانی و مراسمات دیگر طبق دستور ستاد کرونای استان ابلاغ خواهد شد.
 
وی هشدار داد: وضعیت کرونایی شهرستان نارنجی است و تست‌های مثبت نیز روزانه در سطح کشور به بالای ۲۲ هزار رسیده است.
 
امام جمعه موقت بردسکن گفت: برای فرهنگ جامعه باید دغدغه‌مند عمل کنیم، لذا در جلسات شورای فرهنگ عمومی خروجی کار باید نتیجه بخش باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار