خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت هرسین با بیان اینکه ۹۱ درصد جمعیت این شهرستان در طرح «شهید سلیمانی» غربالگری شده‌اند، گفت: این طرح در مرحله چهارم قرار دارد و تاکنون ۶۴۸ بیمار مبتلا به کرونا نیز شناسایی شده‌اند.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۰۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

سرهنگ نجفعلی کرمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به اقدامات ناحیه مقاومت شهرستان در طرح شهید سلیمانی و مقابله با کرونا افزود: بیش از ۳۰۰ نیروی بسیجی در قالب تیم های حمایتی، نظارتی و مراقبتی با همکاری سایر ارگان ها در این طرح شرکت دارند.

به گفته او، اگر افراد مبتلا به کرونا از نظر مالی در مضیقه باشند، بسیج شهرستان بسته معیشتی در اختیار آنها قرار می‌دهد.

سرهنگ کرمی به دیگر اقدامات بسیج شهرستان در مقابله با ویروس کرونا اشاره و اظهار کرد: برپایی نقاهتگاه ۲۰ تختخوابی برای قرنطینه افراد مبتلا به کرونا در شرایط بحرانی، تهیه و توزیع ۶ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی، ۲۵۰ بسته بهداشتی، بیش از ۳۵ هزار عدد ماسک و پخت و توزیع ۱۳ هزار پرس غذای گرم با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) برای افراد نیازمند از جمله اقدامات است.

او همچنین به گندزدایی معابر و اماکن عمومی توسط گروه های جهادی و توزیع سه هزار بطری مواد ضد عفونی در محلات کم برخوردار شهرستان هم اشاره کرد و از همکاری بسیجیان، بهداری و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان، فرماندار، شبکه بهداشت و درمان، بسیج جامعه پزشکی، هلال احمر و دیگر ارگان های و ادارات همکار در طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد.

براساس رنگ بندی اعلام شده، هرسین در کنار شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، صحنه، سنقر کلیایی، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

ارسال نظرات