خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: فضایل امثال صیاد را باید برای نسل‌های آینده بازگو کنیم زیرا این شخصیت در کشور کم‌نظیر بود.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۰۷
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» در آیین گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید صیاد شیرازی در محل ستاد فرماندهی لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه، افزود: یکی از خصوصیات امام راحل این بود که با امثال شهید صیاد و شهید قرنی در ارتباط بود و انصافاً صیاد شیرازی شخصیت کم نظیری بود که نقش تعیین کننده ای در پیروزی رزمندگان ایرانی داشت.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه تصریح کرد: شهید صیاد در زمان طاغوت با استفاده از موهبت دین و مذهب در ارتش روشنگری می کرد، در ارتش از این گونه شخصیت ها خوشبختانه زیاد داریم لذا باید بدانیم امثال حاج قاسم، صیاد، و سپهبد قرنی حقیقتاً بی نظیر بودند.

آیت الله علما با اشاره به شخصیت شهید صیاد شیرازی و نوع تفکر وی خاطر نشان ساخت: می بینیم دشمن با فکر این افراد کار داشته و فکر امثال صیاد باعث اذیت و آزار دشمنان می شده است و به خاطر تفکر بالای او و این که مطیع امامین است او را به شهادت می رسانند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به روز فناوری هسته ای هم بیان داشت: اگر امروز جزو کشور های مطرح دنیا در فناوری هسته ای هستیم به برکت خون شهدا و مدیریت مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است لذا باید قدر این موقعیت گرانقدر را بیش از پیش بدانیم.

 

ارسال نظرات