خبرهای داغ:
همدان-کارگردان مستند «سید جواد» گفت: ساخت مستند «سید جواد» برشی از زندگی سید جواد حجازی به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان همدان به مرحله نهایی رسید.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۰۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

تدوین نهایی مستند «سیدجواد حجازی» مرد انقلابی و مبارز همدانیبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی آقامحمدی با بیان اینکه حاج سیدجواد حجازی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ انقلاب استان همدان است، گفت: مستند 30 دقیقه ‌ای پرتره «سید جواد» به شخصیت برجسته انقلابی و مردمی «سید جواد حجازی» و خدمات ارزنده وی می‌‌پردازد که ساخت آن بیش از سه سال زمان برده است.

وی با بیان اینکه مستند «سید جواد» به سه مقطع زمانی انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی سید جواد حجازی پرداخته است، افزود: مبارزات انقلابی و تبعید سید جواد به خراسان و آشنایی وی با مقام معظم رهبری، پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، تقدیم دو شهید سرافراز و خدمات اجتماعی متعدد این شخصیت برجسته در دوران سازندگی، موضوعات پرداخته شده در این مستند است.

کارگردان مستند «سید جواد»با اشاره به اینکه سید جواد حجازی پدر دو شهید است، تصریح کرد: احداث دارالایتام مهدیه همدان، اقدام برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی استان، احداث نخستین MRI در غرب کشور  با هدف کاهش مشکلات بیماران و عدم مراجعه آنها به پایتخیت، فعالیت‌های کشاورزی و دامداری جهت رونق اقتصادی استان و سایر فعالیت‌های خیرخواهانه از جمله فعالیت‌های سید جواد حجازی در این مستند است.

گفتنی است؛ این مستند با نظر خانواده محترم سید جواد حجازی مراحل تدوین پایانی خود را طی کرده است و  پس از رایزینی‌ها از شبکه‌های کشوری پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات