خبرهای داغ:

اجرای نمونه گیری تست کرونا در بیمارستان هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از اجرای منظم نمونه گیری رپید تست کرونا در بیمارستان شهدای هندیجان با همت و تلاش بسیجیان و همکاری کادر پزشکی و درمانی در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۲۰
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴

 سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، سپاه و بسیج در کنار شبکه بهداشت با جدیت پای کار هستند و در حال خدمات رسانی شایسته به مردم و قشرهای آسیب دیده از کرونا بوده و از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند .

 وی افزود: روزانه با هماهنگی تیم های رهگیری بسیجیان ناحیه سپاه هندیجان در حال نمونه گیری رپید کرونا در بیمارستان و دیگر مکان ها بنا به تشخیص هستند که تاکنون تاثیر گذار و مفید در شهرستان بوده است.

 وی بابیان توزیع روزانه بسته های معیشتی گفت: بصورت برنامه ریزی شده روزانه بسته های کمک معیشتی با تلاش بسیجیان ناحیه و گروه های جهادی در میان آسیب دیدگان کرونایی و کسانی که کرونا گرفته اند توزیع می شوند.

 

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : در بعضی مکان های آسیب پذیر و خطر آفرین کارهای ضدعفونی و گندزدایی با همت بسیجیان در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان هندیجان انجام می گیرد .

 

وی بااشاره به ادامه بارزسی از صنوف و بازاریان بیان کرد : تیم های نظارتی بسیجیان و کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان شهرستان در حال بازرسی و نظارت برصنوف و دیگر مکان ها هستند و هشدارهای بهداشتی به آنها داده می شود و با یاری خدا ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها