خبرهای داغ:

پاسخ سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به نیرو‌های شرکتی

منابعی برای پرداخت مطالبات نیرو‌های شرکتی اداره‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های خوزستان وجود ندارد .
کد خبر: ۹۳۳۳۲۳۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت : این نیرو‌ها در چند سال اخیر به صورت حجمی و با قرارداد مشخص در قالب شرکت خدماتی و حفاظتی برای تامین کار‌های خدماتی و حفاظتی در سازمان جهاد کشاورزی به کارگیری شده اند .

محمدحسن انصاری با اشاره به اینکه وجود این نیرو‌ها برای سازمان جهاد کشاورزی بسیار ضروری و حساس است افزود : ما برای تامین اعتبار منابع مالی و پرداخت حقوق این نیروها در سال ۹۹ دچار چالش بسیار زیادی شدیم با مراجع مختلف تماس گرفتیم ، مکاتبه کردیم، ولی متاسفانه هیچ کمکی دریافت نکردیم .

وی گفت : با توجه به افزایش حقوق مصوب در سال ۱۴۰۰ به میزان ۳۹ درصد ، باید ماهانه ۲۱ میلیارد تومان برای این نیروها پرداخت شود که از توان سازمان جهاد کشاورزی خارج است و علی‌رغم میل باطنی مجبور شدیم پایان کار این نیروها را پایان فروردین ۱۴۰۰ اعلام کنیم .

انصاری افزود : ما از استاندار خوزستان انتظار داریم در زمینه تامین اعتبار برای پرداخت حقوق این نیروها از منابع مختلف پیگیری های لازم را انجام دهد .


وی خاطر نشان کرد : سازمان جهادکشاورزی ۹۵ مرکز خدمات در بیست و هشت شهر خوزستان دارد که برای حفاظت از این مراکز حداقل ۲۰۰ نفر نیرو لازم است و در دو سال اخیر نزدیک به ۳۰۰ نفر نیروی انسانی به صورت بازنشستگی از سازمان جهادکشاورزی خارج شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار