خبرهای داغ:

لزوم تسریع در راه‌اندازی مرکز تست PCR در ماهشهر

سرپرست فرمانداری ماهشهر از تعلل بهداشت و درمان صنعت نفت بندر ماهشهر در راه‌اندازی مرکز تست PCR انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۳۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان گفت: تعلل و همکاری نکردن مطلوب بهداشت و درمان صنعت نفت در راه‌اندازی مرکز تست PCR کرونا شهرستان قابللزوم تسریع در راه‌اندازی مرکز تست PCR در ماهشهر قبول نیست.

وی افزود: با توجه به آمار‌های بسیار نگران کننده‌ای که در پیک چهارم شاهد هستیم، محدودیت‌های ۱۰ روزه از همین لحظه در بندر ماهشهر به طور جدی اجرایی می‌شود و همه دستگاه‌های مرتبط باید بر نحوه اعمال محدودیت‌ها به طور دقیق نظارت کنند.

بندری بیان داشت: اداره‌های دولتی باید مراجعه کنندگان خود را به طور دقیق پایش کنند و اگر در اداره‌ای ازدحام به وجود آمد، مدیران آن اداره برای کمک و اعمال بهتر نظارت‌های بهداشتی با شبکه بهداشت و درمان و فرمانداری هماهنگ باشند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، خرید مایحتاج از سوی مردم افزایش بیشتری خواهد یافت، علاوه بر محدودیت‌های کلی که در مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ اعمال می‌شود، در گروه‌های یک نیز باید نظارت دقیق انجام شود و اداره صمت و اتاق اصناف، باید تیم‌های نظارتی خود را افزایش دهند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با انتقاد از وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در داروخانه‌های شهرستان ادامه داد: حجم مراجعه بیماران علی الخصوص افراد مبتلا به کرونا برای خرید دارو به داروخانه‌های سطح شهرستان افزایش یافته که این موضوع سبب ازدحام در داروخانه‌های مرکز شهر شده است.

بندری با بیان اینکه این موضوع سبب شده که شیوه‌نامه‌های بهداشتی به درستی در داروخانه‌ها اجرا نشود، اظهار داشت: بنابراین انتظار می‌رود مسئولان شبکه بهداشت و درمان این معضل را مدیریت کنند.

وی همچنین با اشاره به تجمع در بوستان‌ها و پارک‌های سطح شهرستان گفت: پارک‌های بندر ماهشهر به ویژه در شب‌ها همچنان شلوغ است که شهرداران باید برای کنترل این وضعیت تدبیری اتخاذ کنند.

بندری افزود: یکی از مهم‌ترین مراکزی که بستر ایجاد فراهم آمدن دورهمی‌های خانوادگی را دارد، پارک است. اینکه در شرایط محدودیت‌های ۱۰ روزه پارک‌های سطح شهرستان مملو از جمعیت باشد وجهه خوبی ندارد و شهرداران همچون پیک قبلی کرونا لازم است به نحو مطلوبی این معضل را مدیریت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها