خبرهای داغ:
شاهرود_ در آستان هفته معلم، جلسه ستاد بزرگداشت هفته معلم و کار و کارگر سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۲۷۸
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه بزرگداشت هفته معلم و کار و کارگر سپاه ناحیه شاهرود با حضور فرماندهی و مسئولین کانون بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان، ایثار و کوثر و مسئول بسیج کارگری الغدیر در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.
در این نشست سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود با تاکید بر بزرگداشت و تجلیل از مقام معلمان و کارگران در این هفته و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اجرای برنامه‌های اثرگذار در این هفته برای این دو قشر زحمت کش و اثرگذار جامعه تاکید کرد و افزود: در بیش از یکسال گذشته که با شیوع ویروس منحوس کرونا روبرو هستیم معلمان و کارگران جامعه ما سختی‌ها و مشقت‌های فراوانی را تحمل کردند و در راه اعتلای ایران اسلامی قدم‌های فراوانی برداشته اند و باید به طور شایسته از زحمات آنان تقدیر شود.
وی با تقدیر از تلاش‌های جهادگران بسیجی عرصه تعلیم و تربیت و جهاد اقتصادی بر تکریم و تجلیل آن‌ها در این هفته با برنامه ریزی منظم تاکید نمود.
در این نشست مسئولین حاضر به بیان پیشنهادات و برنامه‌های حوزه خود در این هفته پرداخته و بر تجلیل از مقام معلمان و کارگران در این ایام تاکید کردند.
لازم به ذکر است هفته معلم و کار و کارگر از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها