استخدام جدید نیروی زمینی ارتش در کهگیلویه و بویراحمد

نيروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ايران جهت تکمیل ظرفیت کادر درجه داری داری خود از بین جوانان (پسر) مومن و متعهد جهت طی دوره آموزشگاه همرزم (درجه دار پیمانی ) می‌پذیرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۶۲
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

سروان نصرالله ارسلان جو مسئول گزینش و استخدام نیروی زمینی ارتش در کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت؛ داشتن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته های ریای فیزیک، تجربی ، علوم انسانی،  فنی و حرفه‌ای،  کار و دانش در رشته های مورد نیاز به غیر از رشته های دامداری ،باغبانی، کشاورزی و امور زراعی و زیر شاخه های مربوطه با حداقل معدل کل ۱۳ و کتبی ۱۰ به بالا از جمله شرایط استخدام است.

وی بیان کرد؛  حداقل سن داوطلبان ۱۷ و حداکثر ۲۱ سال تمام تا تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۰ می باشد  و مدت خدمت دوره ضرورت به حداکثر سن داوطلبان اضافه می شود.

ارسلان جو با بیان حداقل قد داوطلبان باید ۱۶۵ به بالا باشد، گفت؛ شروع فرایند ثبت نام از اول اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز و تا ۲۴ تیرماه سال جاری ادامه دارد. 

وی افزود : فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان از کارافتاده کلی از شرایط سن و معدل معاف می باشند.

مسئول گزینش ارتش در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد؛ دارندگان کارت معافیت پزشکی و داوطلبان مشمول خدمت سربازی که دفترچه اعزام به خدمت آنان مهر غیبت داشته باشد حق ثبت نام ندارند.

ارسلان جو تصریح کرد؛ با توجه به شبانه روزی بودن دوره آموزش ،داوطلبان باید مجرد بوده و تاپایان دوره مجرد باقی بمانند.

وی گفت؛ علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دفتر گزینش و استخدام نیروی زمینی ارتش در کهگیلویه وبویراحمد به نشانی_ یاسوج _ گلستان ۱۴_ جنب اداره کل بنیاد شهید و امور ایثار گران مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۷۴۳۳۲۲۹۴۶۴تماس حاصل فرمایند. 

انتهای پیام / 

ارسال نظرات