حجت الاسلام دکتر خلیلی گفت: امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ، سپاه پاسداران همواره سپر بلای انقلاب و دشمنی های بیگانگان بوده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۳۷۹
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان مرکزی ؛ صبح امروز نشست و جلسه هم اندیشی مسئولین سپاه ناحیه کمیجان با امام جمعه جدید این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر هادی خلیلی امام جمعه شهرستان کمیجان در این جلسه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره با نام مقدس نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین شده و در شروع و آغاز  انقلاب شکوهمند ایران اسلامی  به فرمان امام خمینی(ره) این نهاد مردمی و ولایی تاسیس شد و امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ، سپاه پاسداران همواره سپر بلای انقلاب و دشمنی های بیگانگان بوده است.

وی افزود:ایستادگی و تکیه بر باورها رمز پیروزی بر مشکلات بوده و امروز سپاه پاسداران همواره با تعهد انقلابی خود در همه صحنه های انقلاب اسلامی وبخش های مختلف به ویژه صیانت و حراست از دستاوردهای انقلاب حضور چشمگیر و اثر بخشی داشته است.

وی افزود: شهرستان کمیجان با داشتن ظرفیت های غنی و مهم در بخش های گوناگون می تواند زمینه ارتقاء و بهبود زیر ساخت ها راداشته باشد  لذا این مهم نیازمند مشارکت همه متولیان اعم از سازمان ها و اقشار و نخبگان این شهرستان است.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه این شهرستان نقطه وصل و ارتباط یا شهرستان همدان است افزود: این ظرفیت بسیار مهمی هست که به ویژه در حوزه تولید و مسائل اقتصادی می تواند زمینه شکوفایی و رشد همه جانبه شهرستان را فراهم آورد.

امام جمعه کمیجان گفت: توجه به بخش فرهنگی و معنوی آحاد مردم امروز یک ضرورت مهم محسوب می شود که می طلبد همه دلسوزان و نخبگان و دغدغه مندان این شهرستان پای کار آمده تا با انجام برنامه ریزی های مدون و حساب شده  شاهد تقویت و رشد بیشتر فرهنگ اسلامی در مقابل تهاجمات بیگانه باشیم.

سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در این نشست ضمن ابراز امیدواری و تاکید بر توصیه های امام جمعه این شهرستان گفت:پاسداری از انقلاب اسلامی فلسفه وجودی سپاه است و هرجا نیاز باشد سپاه برای صیانت از دستاورد های انقلاب اسلامی ورود نماید آنجا حاضر است.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با بیان اینکه محرومیت زدایی و توجه به اقشار آسیب پذیر یکی از اقدامات محوری سپاه در این شهرستان بوده است افزود: در سال های اخیر تمرکز و حول محور فعالیت های سپاه بر پایه محرومیت زدایی بوده است که تاکنون اقدامات خوبی به ویژه  ساخت منازل محرومین و توسعه زیر ساخت های اقتصاد مقاومتی در شهرستان انجام شده است.

حجت الاسلام سید حسن رفیعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان در این نشست گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان به ویژه در ایام کرونا و و رسیدگی به اقشار آسیب دیده انجام شده و امید می رود با همکاری های بیشتر شاهد رشد روز افزون در بخش های مختلف این شهرستان باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کمیجان گفت: پیگیری روند ساخت حوزه علمیه امین در شهر کمیجان یکی از انتظارات جدی و به حق مردم این منطقه است که با پای کار آمدن همه متولیان و دغدغه مندان ساخت حوزه علمیه این شهر با قوت دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات