خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آبادان:

پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی توسط همه دستگاه ها صورت گیرد

فرمانده سپاه آبادان: نتایج بهتر وسریعتر، مستلزم انجام مصوبات ستاد کرونا و پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی توسط همه دستگاه ها می باشد.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۰۱
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه آبادان، جلسه قرارگاه شهید سلیمانی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات سپاه آبادان برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ احمدی ضمن خیر مقدم به اعضای قرارگاه افزود: برای پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تمامی راهکارها در طرح شهید سلیمانی آمده و به اذعان مسئولین امر و متخصصین امر درمان در خصوص بیماری کرونا، طرح شهیدسلیمانی بهترین و تنها راهکار مقابله با این بیماری است. لذا بسیج تمام توان و تلاش خود را در اجرای هر چه تمام تر و کامل طرح شهید سلیمانی تا تغییر وضعیت شهرستان انشالله ادامه خواهد داد.

احمدی اضافه کرد: با توجه به اینکه مبنای این طرح رعایت قرنطینه خانگی توسط مبتلایان عزیز و خانواده محترم آنها می باشد، انتظار داریم از همشهریان عزیز به توصیه تیم‌های رهگیری طرح شهید سلیمانی توجه کنند و قرنطینه خانگی را برای اینکه سایر همشهریان عزیز ما دچار به این بیماری نشوند، رعایت کنند و از دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود با توجه به تعهدی که در خصوص این طرح دارند و ابلاغ ریاست ستاد کرونا در شهرستان آبادان نسبت به انجام وظایف خود و همچنین پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی جدیت بیشتری به خرج بدهند تا تیم های حمایتی طرح شهید سلیمانی بتوانند از عزیزانی که قرنطینه خانگی را رعایت کردند، حمایت به عمل آورند.

سرهنگ احمدی در پایان افزود: انتظار می رود با متخلفینی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نمی کنند و توجهی به دستورالعملهای بهداشتی ندارند، برخورد جدی شود تا با اجرای قانون ،خود افراد و خانواده ایشان از این بیماری منحوس در امان باشند.

همچنین ایشان عنوان کرد: که به تیم های نظارتی بسیج در طرح شهید سلیمانی مأموریت داده شده تا از اقدامات و عملکرد نهادها و دستگاه‌های مختلف در خصوص انجام مصوبات ستاد کرونا ونیز احیانا کوتاهی ها، مستندسازی لازم انجام ،تا جهت تصمیم‌گیری به ریاست محترم ستاد کرونا و مراجع قضایی ارجاع داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار