خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با صدور پیامی شهادت سرگرد پاسدار هادی حیدرزاده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۱۷
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، با صدور پیامی شهادت سرگرد پاسدار هادی حیدرزاده را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ.

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. {آل عمران – 169{

بار دیگر یکی از پاسداران رشید، شجاع و مخلص حریم ولایت در آذربایجان غربی که در سخت ترین شرایط، حافظ خاک و عزت این مرز و بوم هستند، از میان همرزمان خود رخت بسته و میهمان سفره ائمه معصومین علیهم السلام گردید.

ایشان که با مسئولیت اکیپ مهندسی محور مارمیشو و در جریان پاکسازی منطقه عملیاتی و راهگشایی مسیرهای ارتباطی و در پی حادثه‏ای جانکاه به طرز شهادت گونه‏ای آسمانی شد، غم و اندوه وصف ناشدنی را برای عموم مردم و بخصوص همرزمان وی پدید آورد.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم ایشان و مردم ولایت مدار آذربایجان غربی، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان شکیبایی و اجر عظیم و توفیق تداوم سیره نورانی شهدای گرانقدر در پاسداری از ارزشهای والای انقلاب اسلامی، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات