خبرهای داغ:
اسدآباد-فرماندار اسدآباد گفت: تمام روستاهای شهرستان به حدنصاب برگزاری انتخابات رسیدند.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۳۳
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

تمام روستاهای اسدآباد به حدنصاب برگزاری انتخابات رسیدندبه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید کتابی در نشست خبری با اصحاب رسانه از ممنوعیت ایجاد ستاد تبلیغاتی شورای شهر در پنج نقطه شهر خبر داد و اظهار داشت: طبق مصوبه شورای تامین ایجاد ستاد تبلیغاتی (در ایام رسمی تبلیغات) در خیابان مرحوم رفسنجانی، حدفاصل میدان امام (ره) تا دانشگاه؛ خیابان فرهنگ، حدفاصل میدان امام (ره) تا میدان غدیر؛ بلوارشهید بهشتی، حدفاصل میدان امام (ره) تا میدان شهید مطهری؛ خیابان بسیج (سیدان)، حدفاصل میدان غدیر تا فروشگاه وین مارکت و خیابان ۱۵خرداد، حدفاصل میدان غدیر تا فروشگاه رفاه و همچنین اطراف دو میدان امام (ره) و غدیر ممنوع است.

وی با بیان اینکه این ممنوعیت ممکن است تا زمان رسمی تبلیغات به علت کرونا تغییر کند، ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی نیز ممنوع است و هیئت نظارت با موارد تخلف برخورد خواهد کرد.

فرماندار اسدآباد درباره ثبت نام شوراهای روستا نیز گفت: تمام روستاهای شهرستان به حدنصاب برگزاری انتخابات رسیدند.

وی ضمن تقدیر از تلاش دو بخشدار مرکزی و پیرسلمان عنوان کرد: ۸۴ روستا در اسدآباد واجد برپایی انتخابات شورا هستند.

کتابی با بیان اینکه در روستاهای شهرستان اسدآباد ۴۵۰ نفر برای کسب ۲۶۲ کرسی شورا رقابت می‌کنند، عنوان کرد: ۷۹ روستای ما دارای شورای سه نفره و ۵ روستا نیز دارای شورای ۵ نفره خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۱ نفر با تحصیلات کارشناسی در انتخابات روستا ثبت نام کرده‌اند و ۸۲ نفر از افراد نیز زیر ۴۰ سال سن دارند که خبر از جوان شدن رِنج سنی شورای روستاها را می‌دهد.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: ۳۰۸ نفر از افراد ثبت نامی نیز برای اولین بار نامزدی شورای روستا را تجربه می‌کنند که این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم.

وی در پایان با اشاره به تشکیل هیئت بازرسی انتخابات برای پیگیری گزارشات مردمی گفت: ستاد انتخابات اسدآباد طبق تقویم اعلام شده وزارت کشور وظایف خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات