فرمانده سپاه شهرستان دشتی در دیدار با خانواده شهید «مراد کردی» گفت: امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم است که نباید به خطر بیافتد امنیت ما با وجود دلیرمردانی مانند فرزند شهید شما همچنان ثابت باقی مانده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۵۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی: سرهنگ «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه شهرستان دشتی در دیدار با خانواده شهید «مراد کردی» یکی از شهدای نبروی انتظامی گفت: امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم است که نباید به خطر بیافتد اما متاسفانه با وجود بیماری کرونا سلامت ما به خطر افتاده است اما امنیت ما با وجود دلیرمردانی مانند فرزند شهید شما همچنان ثابت مانده است.

وی افزود: سپاه و نیروی انتظامی هر دو دو بازوی مهم این انقلاب هستند اگر چه تنها از لحاظ فرم لباس با هم متفاوت هستیم اما از لحاظ ماموریتی و دفاع از امنیت کشور هیچ تفاوتی با یکدیگر نداریم و خداوند توفیق داده است در این لباس خدمتگذار مردم باشیم.

زارعی تبار با اشاره به اهمیت و ارزش توجه به خانواده شهدا خاطر نشان کرد: سر زدن و دیدار با خانواده شهدا همانطور که رهبر انقلاب می فرمایند وقتی روی فرش خانواده شهید می نشینم احساس سعادت می کنم برای ما هم چنین احساسی هست و آرزوی اصلی ما این است خداوند شفاعت آنان را شامل ما هم شود.

گفتنی است: در این دیدار سرهنگ صیادی، فرمانده نیروی انتظامی شهر کاکی، علی اکبری رئیس بنیاد شهید شهرستان دشتی و جمعی از پاسداران سپاه شهرستان دشتی حضور داشتند.

 دیدار با خانواده شهید محمد کردی/امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم است

دیدار با خانواده شهید محمد کردی/امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهم است

انتهای پیام/

ارسال نظرات