آقازاده گفت:گرامیداشت مقام والای معلم و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهید مطهری(ره) یک ضرورت است که در استان مرکزی با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی مراسمی در خور شخصیت معلمان باید صورت گیرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۷۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: گرامیداشت مقام والای معلم و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهید مطهری(ره) یک ضرورت است که در استان مرکزی با توجه به شرایط و محدودیت‌های کرونایی مراسمی در خور شخصیت معلمان باید صورت گیرد و برنامه ریزی های آن انجام شود.

آقازاده ادامه داد: عملکرد خیرین در آموزش و پروش و انجام کارهای خوب در حوزه آموزش بسیار درخشان و چشمگیر است که نیاز است یک جشنواره با محوریت تجلیل از خیرین در حوزه آموزش و پرورش و مدرسه سازی در تیر ماه سالجاری برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: امروز در شرایط قرمز بودن استان مرکزی مدارس تعطیل مطلق نیستند و حداکثر با ظرفیت ۳ نفر از کادر مدیریتی و پرسنل خدماتی فعالیت می کنند چراکه آموزش و پرورش تعطیل بردار نیست.

استاندار مرکزی گفت: معلمان در شرایط قرمز بودن در مدارس حضور پیدا نمی کنند و تنها کارهای ضروری در مدارس با حداقل ترین افراد انجام می شود.

آقازاده بیان کرد: امروز بعد از گذشت یک سال از شیوع بیماری کرونا در شبکه شاد و نحوه آموزش مجازی شاهد یک تحول بزرگ هستیم که زحمات معلمان در این خصوص قابل تقدیر است.

وی افزود: مجاهدت های معلمان در طول تاریخ انقلاب همواره بی سابقه بوده و اگر امروز کشور به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کرده نتیجه مجاهدت ها و زحمات معلمان است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: در شرایط کرونایی علیرغم همه سختی ها معلمان با ایثار و فداکاری های خود برای آموزش و پرورش دانش آموزان کم نگذاشتند و در برخی از مناطق که شاهد مشکلات دسترسی به اینترنت داریم معلمان با ابتکار عمل خود خلاء ها را پر کرده اند.

آقازاده بیان کرد: عملکرد شورای آموزش و پرورش استان در سال ۹۹ قابل قبول است و علیرغم شرایط کرونایی بیش از ۱۱ جلسه برگزار شده که این نشان از اهمیت دادن اعضای شورا به مسئله آموزش و پرورش است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بتوانیم با برنامه ریزی های دقیق اقدامات قابل توجهی در حوزه آموزش و پرورش انجام دهیم و همچون گذشته شاهد درخشش باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات