خبرهای داغ:

اعلام برنامه های ماه رمضان در ناحیه هندیجان

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه هندیجان ازبرنامه های قرآنی ، با موضوع سبک زندگی و تاکید بر گام دوم انقلاب و نشست های روشنگری به مناسبت ماه رمضان در ناحیه سپاه هندیجان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبرداد .
کد خبر: ۹۳۳۳۴۷۸
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

 حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسبت برای بندگی خدا است ، خداوند متعال در قرآن کریم سوره مبارکه بقره می فرماید ای اهل ایمان روزه را بر شما واجب کردیم ، همان گونه که برادیان پیشین نیز واجب بوده است.

وی افزود : ماه مبارک رمضان، ماهی که طبق روایات معتبر حتی خواب و نفس کشیدن برای شخص روزه دار استغفار می کنند، روزه گرفتن نقد گرسنگی و تشنگی کشیدن نیست.

 وی بابیان توجه بسیجیان و پاسداران به قرآن بیشتر باشد گفت: جادارد پاسداران ، بسیجیان و سربازان انسی بیشتر با قرآن داشته واز این فرصت استفاده کنند .

حجت الاسلام والمسلمین یوسف نادری مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی در ناحیه سپاه هندیجان تدارک دیده شده که تا پایان ماه رمضان ادامه دارد این برنامه ها شامل حزب خوانی روزانه ، سخنرانی با موضوع سبک زندگی با تاکید بر گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری، محفل انس با قرآن کریم ، برگزاری اقامه نماز با رعایت پروتکل های بهداشتی، احکام شرعی و نشست های روشنگری است که برای بسیجیان، طرح شهید علی هاشمی در حوزه های مقاومت بسیج و سربازان وظیفه برگزار می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار