خبرهای داغ:
مراسم قدردانی از برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۴۹۷
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مراسم تجلیل از برگزیدگان چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان، با تشکر از همه شرکت‌کنندگان در جشنواره چهارم ، بر اهمیت توجه به موضوع کیفیت تولیدات و محتوای خبری و تولیدی تاکید کرد و گفت: خبرنگاران در شرایط کرونا تلاش بسیاری می‌کنند و ما دغدغه‌مند این عزیزان هستیم و می‌خواهیم که مراقب سلامت خود باشند.

محمد جوروند با اشاره بر اینکه استان خوزستان درکنار مشکلات زیادی که دارد، اتفاقات و خبر‌های خوب هم می‌تواند داشته باشد اظهار کرد: از خبرنگاران می‌خواهیم در این زمینه هم خبر‌ها و موضوعاتی مثبت و امیدآفرین را تهیه کنند.

در ادامه مدیرخانه مطبوعات استان به کیفیت آثار ارسالی به جشنواره چهارم و رقابت تنگاتنگ برای انتخاب برترین‌ها اشاره و بیان کرد: این باعث افتخار ماست که رسانه‌های خوزستان فعال و خوش قلم هستند و چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان، باعث شناخت هرچه بیشتر فعالان این عرصه شد.

افشار پرویزی بابادی افزود: در سال جدید با هماهنگی با اداره کل ارشاد استان، بخش شهرستان‌ها را فعال خواهیم کرد و با برگزاری نشست‌های خبری و دعوت خبرنگاران و اصحاب رسانه شناسایی و پیگیری مشکلات آن‌ها را نیز انجام خواهیم داد.

پروریزی بابادی همچنین از حضور و استقبال خوب اصحاب رسانه در کنار مجمع نمایندگان خوزستان برای پیگیری مشکلات و مسائل استان تقدیر کرد.

گفتنی ست؛ چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های خوزستان با شرکت ۳۲۲ اثر از اصحاب رسانه استان برگزار شد که در پایان ۲۷ نفر در ۹ بخش صاحب رتبه‌های برتر اول تا سوم شدند و در این مراسم از این برگزیدگان با اهدا لوح و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها