رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: یک فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شد و مجموع فوتی ها تا این لحظه به ۶۹۰ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۲۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر "محمد کریمیان" اظهار داشت: ۱۱ شهرستان ایلام، آبدانان، دره شهر، چوار، دهلران، بدره، چرداول، مهران، ایوان و سیروان در وضعیت قرمز و تنها شهرستان هلیلان و ملکشاهی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: روند بستری و ابتلا در استان افزایشی و بدنبال آن میزان فوتی ها نیز در حال بالا رفتن است و لزوم افزایش رعایت پروتکل ها و در خانه ماندن را بیش از پیش می کند.

رییس دانشگاه ایلام علوم پزشکی ایلام یادآور شد: ۲۳۱ ابتلا جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شده و مجموع مبتلایان به ۳۱ هزار و ۴۷۶ نفر افزایش یافته است.

دکتر کریمیان گفت: ۶۷ بیمار جدید نیز در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بستری ها به ۲۲۹ نفر رسیده است و در صورت ادامه با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: وضعیت ابتلا و بستری ها در آبدانان همچنان نگران کننده است و ۱۰ مورد از بستری های امروز مربوط به این شهرستان است.

دکتر کریمیان تاکید کرد: از بستری های جدید ۱۵ مورد مربوط به ایلام، ۱۲ مورد دهلران، ۹ مورد چرداول، ۶ مورد سیروان، پنج مورد ایوان، چهار مورد بدره و مهران و هلیلان هر کدام یک مورد است.

وی با بیان اینکه تعداد بهیودیافتگان کرونا در استان ۲۷ هزار و ۹۱۸ نفر است، گفت: کاهش تردد، عدم تجمع و در خانه ماندن از عوامل اصلی پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

ارسال نظرات