آزمایشگاه سیدالشهدا وابسته به درمانگاه امام حسین (ع) سپاه با حضور فرماندارمیبد و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد و دیگر مسؤولین شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۳۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، زهره سمیعی مسئول درمانگاه امام حسین (ع) سپاه گفت: با توجه به بار هزینه‌های سنگین آزمایشگاهی بر دوش مردم، این آزمایشگاه در زیربنا ۴۰۰ مترمربع و با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه از محل تسهیلات درمانگاه ظرف سه ماه ساخته شد.
سمیعی افزود: با خرید تجهیزات که انجام‌گرفته است، تمام آزمایش‌ها از هورمونی، غددی، غربالگری، فوریت‌های خونی گرفته تا پاتولوژی در این آزمایشگاه قابل انجام است.
سرهنگ مصطفی بهشتی فیروزآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد بابیان اینکه ۵ پروژه در سپاه در دست احداث است گفت: یکی از این پروژه‌ها درمانگاه امام حسین (ع) است که در پنج هزار متر و در پنج طبقه در حال احداث است که امیدواریم با نگاه خوب خیرین و فرماندار و مسئولین این پروژه امسال به سرانجام برسد.
فرماندارمیبد هم ضمن قدردانی از تلاش‌های سپاه و کادر درمانگاه امام حسین (ع) گفت: تکمیل درمانگاه امام حسین (ع) یکی از اولویت‌های ماست و با پی گیری و رایزنی‌هایی که با خیرین داریم امیدواریم امسال به بهره‌برداری برسد.
ارسال نظرات