نگرانی مقام صهیونیست از 'ضربه' احتمالی ایران

مشاور امنیت داخلی سابق رژیم صهیونیستی، با هشدار درباره توانمندی که ایران برای وارد کردن آسیب جدی به این رژیم دارد، بر لزوم همکاری با دولت جدید آمریکا در این زمینه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۷۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مشاور امنیت داخلی سابق رژیم صهیونیستی، با هشدار درباره توانمندی که ایران برای وارد کردن آسیب جدی به این رژیم دارد، بر لزوم همکاری با دولت جدید آمریکا در این زمینه تاکید کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، یاکوف عمیدرور در یک مصاحبه رادیویی گفت: «بله ایران پتانسیل این را دارد که به‌طرز چشمگیری به ما صدمه بزند. البته به این بستگی دارد که در چه سطحی بخواهند این برخورد را ایجاد کنند».

وی درباره سناریوهایی که ایران می‌تواند انتقام خرابکاری‌های اخیر این رژیم را بگیرد، هشدار داد: «آنها می‌توانند آدم‌ربایی کنند و این دفعه اولشان نیست. آنها می‌توانند به اسرائیلی‌ها و نهادهای آن در خارج آسیب بزنند و این نیز دفعه اول نیست. آنها می‌توانند علیه کشتی‌های تحت مالکیت اسرائیل اقدام کنند. در بالاترین سطح نیز می‌توانند موشک‌هایی به اسرائیل شلیک کنند».

این ژنرال بازنشسته صهیونیست، احتمال داد که رسانه‌ای شدن برخی اطلاعات درباره خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز توسط آمریکایی‌ها باشد و گفت: «بر اساس تجربیات قبلی می‌گویم، آمریکایی‌ها چند بار چنین چیزهایی را درز داده‌اند، تا نگذارند طرف مقابل لحظه‌ای فکر کند کار آمریکا بوده است».

ارسال نظرات
آخرین اخبار