مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

برگزاری میزهای خدمت جهادی مهمترین مطالبه بسیج کارمند در امر تحقق شعار سال است

زاهدان-مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان گفت:مهمترین اولویت و مطالبه این سازمان در سال جاری همانندسالهای گذشته برگزاری میز های خدمت جهادی و توصیه کمی و کیفی آن ها در راستای تحقق بخشیدن به فرمان رهبر می باشد.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۸۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان  در خصوص نامگذاری شعار سال 1400 توسط مقام معظم رهبری گفت: سند راهبردی اعتلاء ده ساله بسیج و مأموریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان در افزایش کار آمدی نظام اداری، تکریم ارباب رجوع، تقویت وجدان کاری و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای ارتقاء سلامت نظام اداری مهم و ارزشمند است.
 
مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان افزود: با توجه به پیام نوروزی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و بیانات معضم له در ابتدای سال مبنی بر اهمیت مسئله تولید و کمک به رفع موانع آن و پشتیبانی از رونق تولید، مهمترین اولویت و مطالبه این سازمان در سال جاری همانند چند سال گذشته برگزاری میز های خدمت جهادی و توصیه کمی و کیفی آن ها می باشد.
 
وی بیان کرد: به همین منظور لازم است علاوه بر توصیه کمی و کیفی میزهای خدمت جهادی در مساجد و محلات حاشیه شهرها و مناطق محروم و دورافتاده، اجرای میزهای خدمت جهادی تخصصی در شهرک های صنعتی، مراکز تولیدی و بنگاه های کوچک اقتصادی با همکاری بسیج مهندسین صنعت، بسیج کارگران و کارخانجات و بسیج سازندگی با جدیت و احتمام مضاعف در دستور کارقرار گیرد.
 
این مسئول ادامه داد: همچنین شایسته است ضمن تعامل و هم افزایی با اقشار بسیج ، علی الخصوص کانون های تخصصی مرتبط و استفاده از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز اقشار بسیج نسبت به احصاء موانع و مشکلات خرد و کلان در مسیر تحقق یک جهش فراگیر در امر تولید اقدام و ارائه راهکار های رفع سریع و موثر این مشکلات در اولویت محورهای مورد بررسی هیئت های اندیشه ورز قرار گیرد.
ارسال نظرات