تبریز- توزیع 1500 بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان با رمز «یا علی ابن ابیطالب» و در قالب مرحله سوم از مقطع ششم این طرح، به همت سپاه میانه و با مشارکت خیرین این شهرستان، آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۰۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین توزیع این بسته ها با تکریم ملت ایران و لبیک گویی آنان به دعوت رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه به متضررین از بیماری کرونا و نیازمندان جامعه، این حرکت را حرکتی ملی در راستای احیای اسلام در عصر حاضر عنوان کرد.

حجت الاسلام روح الله مهدی نیا گفت: این حرکت نقشی عظیم در برافراشته شدن پرچم اسلام، دین، و معنویت در کشور و جهان ایفا می کند و همان برافراشته شدن پرچم رسول الله در دوران قدرت اسلام است.

وی با اشاره به اینکه هر ایرانی به قدر بضاعت و وسع مالیش در این حرکت و طرح ملی مشارکت می کند، این کمک ها را کمک به استمرار حاکمیت اسلام در جهان دانست و افزود: همیاری، همکاری، مساعدت هم و مساوات، مانع از خدشه دار شدن معنویت و وحدت در جامعه شده و استمرار حکومت دینی را در پی خواهد داشت و به نوعی رهروی از راه شهدا و حفاظت از خون پاک آنان است.

حجت الاسلام روح الله مهدی نیا با بیان اینکه دشمنی و عداوت دشمنان برای ما کاملا روشن و آشکار است، دل بستن به حل مشکلات توسط بیگانگان را نوعی خام نگری و اقدامی پوچ توصیف کرد و اظهار داشت: بسیاری از مشکلات ما ریشه داخلی و سوء مدیریتی دارند و با پیروی از راه و مکتب شهدا و گفتمان رهبری که همان ترجمان خون شهداست به راحتی قابل حل است.

   حجت الاسلام مهدی نیا همچنین با اشاره به واقع شدن کشور در صحنه آزمون تاریخی در این برهه زمانی، بر حضور فراگیر در صحنه انتخابات و انتخابی آگاهانه تاکید کرد و متذکر شد: حفظ امنیت کشور، افزایش عزت و اقتدار بین المللی آن، ترویج مکتب شهید سلیمانی و جریان تفکر سازنده این شهید، در گرو برگزاری انتخاباتی سالم و انتخابی درست شکل خواهد گرفت

ارسال نظرات