دبیر مجموعه تربیت دعوت الحسنی در گفت وگو با "بسیج"خبر داد
زنجان-دبیر مجموعه تربیت دعوت الحسنی از برگزاری جشنواره قلم جوان ویژه دانش آموزان نوجوان زنجانی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۴۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
حجت الاسلام میثم صحبتلو در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با اعلام این خبر گفت:جشنواره قلم جوان برای نخستین بار در استان زنجان به همت مجموعه‌های تربیتی و مسجدی سطح شهر برای دانش آموزان نوجوان زنجانی برگزار می‌شود.
 
جشنواره

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره استعدادیابی و جذب دانش آموزان مستعد و علاقمند در این زمینه است، تصریح کرد:برگزاری فعالیت علمی و ادبی که نوجوانان مسجدی و بسیجی متولی آن هستند، از دیگر اهداف این جشنواره است.

دبیر جشنواره قلم جوان با اشاره به محور‌های جشنواره تصریح کرد:این جشنواره در محور‌های علمی-تخیلی (زنجان ۱۴۵۰، قهرمان زنجانی من، اگر من رئیس قاره آسیا بودم و…)، مذهبی (نماز و عبادت، غدیر و امامت، عفاف و پاکدامنی، مهدویت و…)، ادبیات پایداری (دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و علمی، شهدای زنجانی و…) و طنز و کمدی برگزار می‌شود.

صحبتلو با بیان اینکه این جشنواره ویژه دانش آموزان دختر و پسر زنجانی رده سنی ابتدایی (۱۰ تا ۱۲ سال)، متوسطه اول (۱۳-۱۵ سال) ومتوسطه دوم (۱۶-۱۸) سال می‌باشد، افزود:به نفرات اول تا سوم برگزیده هر محور به ترتیب مبلغ ۱۰ میلیون،۸ میلیون و ۶ میلیون ریال به همراه جوایز نقدی و ۵ یر نقدی دیگر اهدا می‌شود.

دبیر مجموعه تربیت دعوت الحسنی یادآور شد:علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار در پیام رسان ایتا، تلگرام و اینستاگرام به آدرس GDN_۱۴۰۰@ مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه لینک کانال جشنواره قلم جوان GDNG_۱۴۰۰@در پیام رسان ایتا می‌باشد، گفت:جشنواره مذکور با حمایت و همکاری سپاه انصارالمهدی (عج)، کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری، حوزه هنری، کانون فرهنگی مساجد و بسیجیان زنجانی برگزار می‌شود.

صحبتلو در پایان افزود:امیدواریم با عنایت خداوند متعال و تلاش دانش آموزان حداکثر ظرفیت را از این جشنواره داشته باشیم.
ارسال نظرات