تلاش برای افزایش امید در جامعه و تقویت انگیزه و اراده در مردم و نخبگان برای مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات خرداد ماه 1400 ، هدف اصلی از تشکیل و فعالیت قرارگاه و هسته های تواصی دانشجویی است.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۶۱
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

جواد فرامرزی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان گلستان در جمع فرماندهان رده های بسیج دانشجویی شهرستان گنبد از تشکیل قرارگاه تواصی در بسیج دانشجویی استان گلستان خبر داد و گفت :در راستای امتثال امر و تحقق فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز مبعث ( مورخ 21 اسفند 1400 ) مبنی بر مبارزه جوانان با نقشه دشمن برای قطع جریان تواصی در کشور ، قرارگاه و هسته های تواصی دانشجویی در سطح دانشگاه های استان گلستان تشکیل می شود .

وی افزود : هدف اصلی از تشکیل و فعالیت این قرارگاه و هسته های تواصی دانشجویی ، تلاش برای افزایش امید در جامعه و تقویت انگیزه و اراده در مردم و نخبگان برای مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات خرداد ماه 1400 است .

فرمانده بسیج دانشجویی استان گلستان با اشاره به این بخش از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرموده اند " یکی از اهداف اصلی دشمن در جنگ نرم از بین بردن زنجیره تواصی است و قطع جریان تواصی بسیار خطرناک است و جوانان به‌ عنوان افسران جنگ نرم نباید بگذارند چنین اتفاقی بیفتد " ، گفت : در شرایط خاص کنونی و وضعیت دانشگاه ها ناشی از شیوع ویروس کرونا ، دانشجویان بسیجی به عنوان افسران مبارزه با جنگ نرم دشمن برای حفظ و تقویت زنجیره تواصی وارد صحنه شده و به نقش آفرینی موثر در تحولات مهم سیاسی و اجتماعی سال 1400 می پردازند .

وی با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه " در این جنگ نرم ، جوانان باید با استفاده از فرصت فضای مجازی ، در جامعه امید آفرینی و توصیه به ایستادگی و بصیرت کنند " ، اذعان کرد : استفاده حداکثری از ظرفیت های متنوع موجود در فضاهای واقعی و مجازی ، بستر توصیه و تحقق امید آفرینی در جامعه و بصیرت افزایی و استقامت ورزی در اقشار مختلف مردم خواهد بود .

فرامرزی در پایان این جلسه گفت : پرهیز از ورود مصداقی در انتخابات و تلاش برای تمرکز بر مقوله وحدت و هم افزایی در عناصر و گروه های جبهه انقلاب از موارد مهم مورد توجه در قرارگاه و هسته های تواصی دانشجویی خواهد بود .

انتهای پیام /

ارسال نظرات