مسئول قرارگاه جهادی شهید خسروی حوزه بسیج شهدای بدر اراک:

جهادگران بسیجی با مانع زدایی شعار سال را تحقق می بخشند/ساخت منزل محرومین در موت آباد اراک

هادی خسروی منش گفت:جهادگران بسیجی با مانع زدایی شعار سال را تحقق می بخشند و این مهم امیدی برای شکوفایی و برداشتن گام های اساسی برای تعالی ایران اسلامی خواهد بود
کد خبر: ۹۳۳۳۶۶۲
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ هادی خسروی منش مسئول قرارگاه جهادی شهید حاج عبدالله خسروی حوزه بسیج شهدای بدر اراک در حاشیه ساخت منزل محرومین در روستای موت آباد اراک گفت:ترویج فرهنگ جهادی و رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم از اولویت های اصلی و اساسی جهادگران بسیجی  بوده که در اردوهای جهادی رنگ بیشتری به خود می گیرد.

وی افزود:اردوهای جهادی،امید را در دل های مردم محروم زنده می کند و زمنیه توجه بیشتر و ایجاد انگیزه برای خدمت رسانی به قشر مستضعف و کم برخوردار را دو چندان می کند.

خسروی منش با بیان اینکه این اردوها میدان تمرین و آمادگی برای خدمت در عرصه های بزرگ تر است افزود: در این اردو ها جهادگران در فضایی صمیمی و دوستانه زمینه رشد و تعالی خود را فراهم می کنند.

وی تصریح کرد: جهادگران بسیجی با مانع زدایی شعار سال را تحقق می بخشند و این مهم امیدی برای شکوفایی و برداشتن گام های اساسی برای تعالی ایران اسلامی خواهد بود

مسئول قرارگاه جهادی شهید خسروی حوزه بسیج شهدای بدر اراک گفت: در این اردو یک باب منزل ویژه خانواده محروم در روستای موت آباد اراک در حال ساخت و تکمیل می باشد که به زودی در اختیار ولی نعمت انقلاب قرار می گیرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات