خبرهای داغ:
حبیبی گفت: در پیک چهارم، بیش از ۹۰ درصد بازاریان استان در اجرای مصوبات ستاد کرونا استان همکاری کردند.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۸۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به پیک چهارم کرونا در استان بیان کرد: در پیک چهارم، بیش از ۹۰ درصد بازاریان استان در اجرای مصوبات ستاد کرونا استان همکاری کردند.

وی گفت: با توجه به اینکه کل استان در وضعیت قرمز کرونایی می باشد لذا به جز مشاغل گروه یک، سایر فعالیت های گروه های ۲،۳ و ۴ می بایست تعطیل باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته ۹۰ درصد کسبه گروه های۲،۳ و۴ به مصوبات پایبند بوده و همکاری نمودند.

حبیبی عنوان کرد: درراستای محدودیت های تردد از ساعت ۱۰ شب به بعد، پلیس راهور نیروی انتظامی با جدیت در حال اجرای طرح می باشد. همچنین کنترل تردد از طریق دوربین های نظارتی و همچنین حضور پررنگ پلیس در محورها و خیابان های پرتردد و شلوغ انجام می شود.

وی افزود: در شب گذشته هزار و ۴۶۴ خودرو که محدودیت تردد شبانه را رعایت ننمودند توسط پلیس و دوربین نظارتی مشمول جریمه یک میلیونی و جریمه دویست هزار تومانی شدند.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵۰۰ مورد بازرسی در سطح استان صورت گرفته که ۱۹ مورد به علت عدم توجه به مراعات دستورالعمل های بهداشتی منجر به پلمب .. واحد شده است.

وی اضافه کرد: کنترل ترددها، اجرای محدودیت های گروهی ۲، ۳ و ۴ توسط بازار، محدود کردن و کم کردن بازارگردی ها، اجتناب از دورهمی های فامیلی عوامل قطع زنجیره کرونا می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها