خبرهای داغ:
در پی بازبینی نمایش های شرکت کننده در جشنواره استانی طنز تئاتر و بیمارسـتان؛

راهیابی ۶ اثر نمایشی به مرحله نهایی جشنواره طنز تئارسـتان

در پی بازبینی نمایش های شرکت کننده در جشنواره استانی طنز تئارسـتان، از میان یازده اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، شش اثر نمایشی به مرحله نهایی راه یافت.
کد خبر: ۹۳۳۳۶۹۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین؛ مرحله بازبینی نمایش های جشن واره ی استانی طنز تئارسـتان (تئاتر + بیمارستان) با حضور: هیات بازبین: سیدقاسم سید قوامی، آذر متفکر و کیوان حبیبی در سالن نمایش علامه رفیعی برگزار شد و طی آن شش نمایش به شرح زیر جواز ورود به بخش مسابقه را دریافت کردند.

الف) نمایش «بچه مرشد دکتر می شود» به نویسندگی و کارگردانی: حامد اسماعیلی، ب) نمایش «کرونا ۱۴۰۰» به نویسندگی و کارگردانی: محمود آقاسی،ج) نمایش «فاصله اجتماعی» به نویسندگی و کارگردانی: محمد مهدی شهرتی، د) نمایش «غلط کردم سفر کردم» به نویسندگی و کارگردانی: نادر رجب پور، ه) نمایش «وصال» به نویسندگی و کارگردانی: فائزه کاظم پور، و) نمایش «به خانه بر می گردم» به نویسندگی و کارگردانی: صادق محمدی، این آثار پس از اجرای نهایی مورد داوری قرار خواهند گرفت.

همچنین به کارگردان برگزیده و تقدیری، بازیگر برگزیده و تقدیری و اثر برگزیده و تقدیری با اهدای لوح و جوایز قدردانی می گردد.

جشنواره تئارسـتان با هدف تقویت فعالیت های گروه های نمایش میدانی و خیابانی استان، تولید و اجرای آثار نمایشی طنز و شادی آور، شناسائی و بسترسازی برای بروز استعدادهای درخشان نمایشگران جوان در پنج محور: الف)، اخلاق، ب)خانواده، ج)معضلات و مباحث اجتماعی، د) بیماری کرونا برگزار شده و از ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان های استان، ویژه پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت به اجرا در می آید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار