خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز از فعال شدن ۱۰۵ تیم بیماریابی و پایش محله‌ای در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۷۰۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ موسی زارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی جهت کمک به دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، مراکز جامع سلامت و کادر درمانی برای پیشگیری از ابتلای بیشتر مردم به کرونا با توجه به شرایط حاد حاکم بر جامعه و شهرمان شیراز و وضعیت قرمز این بیماری تحت عنوان رزمایش بزرگ پدافند زیستی با رمز یا صاحب‌الزمان ادرکنی از ابتدای هفته جاری توسط بسیجیان ناحیه ثارالله شیراز شروع شده و درحال انجام است.

وی گفت: این رزمایش در قالب بیش از 105 تیم از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت آغاز شده که همانند مرحله اول طرح، بسیجیان به کمک مرکز جامع سلامت، شبکه بهداشت و درمان و خانه‌های بهداشت شتافتند و در موضوعات مراقبتی، حمایتی غیرتخصصی، پیشگیری و گندزدایی و ضدعفونی معابر عمومی و اماکن پرتردد و همچنین اهداء بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند مبتلا به کرونا فعالیت خود را آغاز کردند.

زارعی با بیان اینکه این 105 تیم در بیش از 200 پایگاه مقاومت و بیش از 20 حوزه مقاومت گسترانیده شدند و کار خود را شروع کردند، تأکید کرد: این رزمایش تا بهبود وضعیت شهر شیراز و خارج شدن از وضعیت قرمز ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: یک رزمایش میدانی هم امروز سه‌شنبه جهت اعلام عمومی در حوزه استحفاظی شهر شیراز توسط خودروهای بلندگودار داریم.

سرهنگ زارعی با بیان اینکه موضوعات بیماریابی، قرنطینه خانگی و محلی از موضوعات در دستور کار این رزمایش است، افزود: سعی بر این است که آنچه که مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی و مراکز جامع سلامت خواهان آن هستند با همکاری خودشان به منصه ظهور برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به حضور پرشور خواهران در مرحله اول این طرح، تصریح کرد: خواهران بسیجی در قالب تیم‌های پیشگیری غیر تخصصی و حمایتی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در این مرحله هم فعالیت می‌کنند.

وی گفت: نظارت بر اصناف و سرکشی و کنترل بازار نیز از وظایف تیم‌های بسیجی برادر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها